sâmbătă, 10 august 2013

Cheesecake cu menta si afine

Complexitate Redusă

Ingrediente

Crusta:

150 g biscuiti
100 g pricomigdale
50 g alune de padure
150 g unt
Crema:
300 g ricotta
300 ml frisca
70 g zahar
3 lg sirop de menta
100 ml lapte
12 g gelatina (pentru 500 ml lichid)
In plus:
afine si zahar

  • Mod de preparare

    Am tocat la blender biscuitii, pricomigdalele si alunele, apoi le-am amestecat cu untul, am tapetat o tava cu diametrul de 20 cm, baza si marginile si am dat la rece (la frigider).
    Pentru crema de branza:
    Am amestecat cu ricotta cu siropul de menta
    Am topit zaharul in laptele cald, apoi am adaugat gelatina inmuiata in apa (daca nu se dizolva gelatina, mai incalzim putin pe baie de abur), am racorit, strecurat sa nu ramana gelatina nedizolvata si l-am adaugat in ricotta, apoi am amestecat cu frisca batuta.
    Am turnat in forma tapetata, peste crusta si am lasat peste noapte la frigider, sa se intareasca (minim 6 ore).
    Am ornat cu feliute de piersica, pe care le-am uns cu jeleu pentru tarte (preparat dupa instructiunile de pe plic), asta prima data.
    A doua oara am pus niste afine cu 3 linguri de zahar intr-o tigaie unsa cu putin ulei si le-am lasat pana s-a facut un sirop mai gros si s-au inmuiat. Puteti adauga si aici niste frunze de menta daca doriti si niste zeama de lamaie. Cu asta am servit deasupra cheesecake-ul, dupa sederea la frigider.
  • Mod de servire

    Serviti cheesecake-ul cu menta si afine de la frigider.


    DACA TI-A PLACUT ARTICOLUL, URMARESTE-NE PE FACEBOOK!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu